Sunday, October 24, 2010

Konvonkesyen Day 18-10-10 @ Kuala Terengganu Convention Centre

Bismillahirrahmanirahim..

Alhamdulillah di atas segala nikmat yang Allah berikan...

04-06-07 till 04-06-10... Genaplah 36 purnama aku bergelar seorang siswi....Dan tamatlah pengajianku di bidang Diploma Pembantu Perubatan. Alhamdulillah syukur sangat2 di atas segala nikmat yang Allah hadiahkan buatku terasa bagai semalam aku menjejakkan kaki ke kolej tersebut namun semuanya dah berakhir. Segala pahit manis, suka duka , susah payah semasa belajar dah terbayar dengan kejayaan serta keputusan yang boleh dikatakan baik.. Tanggal 18-10-10 adalah hari kegemilanganku ..So happy...So, aku adalah salah seorang graduan yang telah berjaya menamatkan pengajian aku...Alhamdulillah terima kasih ya Allah...Walaupun aku x dinobatkan sebagai pelajar terbaik tapi aku bangga coz dh hadiahkan umi & abah segulung scroll dip aku buat mereka yang sanggup mengorbankan masa, wang ringgit , tenaga & segalanya...

Jutaan terima kasih aku ucapkan buat :

~ Umi & abah ( Puan Normah & En.Abdullah)
:: Yang sentiasa menyokong aku & menyediakan segala keperluan untuk aku belajar dengan sempurna & yang tidak putus doa mereka untukku agar aku terus mencapai impianku..Love u all so Much Umi & Abah...( Semoga Allah merahmati kalian...Amin)

~ Adik-adikku ( Abe, Adik,Adik Zizi)
:: Yang sentiasa mengalah denganku..thanks korang..LOve u all so much!...

~ Adeq ( Wawa=BFF)
:: Yang sentiasa memberi semangat untukku terus bangkit dan berusaha untuk mendpat yang terbaik, sentiasa meminjamkan telinga untuk mendengar masalah aku, menjadi sahabat aku walau apa jua keadaan n then bg aku teddy bear yang cute sgt ( Mr.Teddy)..Love U so mucH!!

~ My beloved Fren ( Ely & Dayah)
:: You're d bez guys! Love u all!! thanks 4 sharing our happiness in 3 years when we're togehther2...Bez sgt dapat kawan cam korang!!

~ Pensyarah2 MA ( En.Taib,En.Hussin, En.Zainul, En.Shah,En.Zaidi,En.Isma,En.Rahim,En.Azli & lain2 serta Pensyarah muda)
:: Jasa kalian amat dihargai..segala tunjuk agar I/Allah akan selalu tersemat kat hati...dan terima kasih kerana bersabar dengan kerenah kami semua...

~ My Sibling >>>MA Jun 2007 ( 60 buddies)
:: LOve u all!! thanks coz sudi kawan nga aku n happy sangat kenal korang selam 3 tahun nih moga persahabatn kita kekal abadi...

~MYJAZ ( Mimie, Yan, Juliey,Ayen,Zura)
:: Thanks korang coz x pernah sisihkan aku!! N still jadik kawan aku n sentiasa juin d club bile cuti2 kat kg...Love u All so much..

Dan juga buat semua kawan2 SKLK,SMKAWA,KIST,SKPA,MASTER dan lain2 serta Guru2 SKPA,SMKAWA,Anggun's Tuisyen and semua orang di sekitar aku..aku ucapkan terima kasih banyak2 di atas sokongan anda sekalian...Love U all..

Debaran kian terasa saat nama diumumkan..

Jalan masuk menuju gerbang kejayaan..

Wajah2 gembira..


Gembira sangat time nih..huhuhu..Rasa nak nangis bila nama dipanggil dan berjalan naik ke pentas ambil skrol diploma Pembantu Perubatan...I/Allah kalau ada rezeki akanku sambung pengajiaanku ke peringkat yang lebih tinggi..Semoga ada pihak yang sudi menaja aku untuk sambung Ijazah dalam bidang Sains Perubatan... Alhamdulillah ..syukur sangat2 bila aku dapat 2 berita gembira hari ni, yang keduanya aku dipanggil temuduga di UTEM..21 oktober 2010...setalah sekian lama aku menuggu..akhirnya, dapat juga...syukur..Moga segalanya berjalan dengan lancar dan Allah mempermudahkan segala urusanku...Amin...Tamat sudaa..citer aku hari nih..huhu..

Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

Suka x blog Jiddan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...