Sunday, August 16, 2009

nIce...nIcE & nIce...

Alhamdulillah..syukur pd Allah..aku still sihat dan dpt menjalani kehidupanku,...huhu... Hari nih 1st day aku keje kat wad orthopedic...huhu..takut gok..keje kat klinik len...keje kat wad lain..after orientasi aku, elly & dayah ditempatkan kat wad cempaka...bezla jugak...tapi penat sket...byk pt yg kene hantar x-ray..
katil wad ortho sume bert2 nak tolak..huhuhu...sakit pinggangku mengagahkan diri untuk menolak katil...huhuhu..sdey kasut aku dah comot dek kerana dipijak oleh katil..huhuhu...baru jerk aku gilapkan semalam...masuk jer doc bagi ak amek darah..hehe..suke ngat jadik drakula..kui2xxxx...keje kat wad same jer law bab dressing pt diabetic ulcer..huhu..

hari nih rehat awal jam 12:15tgh dh bleh balik masuk lop kui 2:45 ptg..huhu..bez...alhamdulillah keje aku siap jugak tepat2 jam 5:00ptg...

Then balik bilik aku mengadap notebook..jam 8:30 malam mata aku ngantuk sgt...aku pom tertidow...tepa2 jam 9:15mlm..aku dikejutkan dgn suara dayah, " In! In! In! bangun!! lighter dop ane?? blackout"....aku dgn pantas bangun bgtow ktne la lighter aku simpan...then, aku cube untuk tidow kembali..namun.... "Hepi bestday to u!!!hepi bestday to u!!~~~" upenya budak2 nih wat surprise kat aku...aku tersenyum dan kelu...rasa terharu.....Thanks 4 dayah, elly, k.lin.k.M,kina,dilla, jihan, n kengkawan sumer...huhuhu...walaupun sambutan kecik2 jer tp ye dah cukup menggembirakan aku...huhuhu...Thanks a lot...

Cam bese law jumpe kek habis muka kene conteng dek kek..huhu...aku ngadap tv n kembali pd notebook kesygnku ini...coz nak sambung tulis report aku..ok daaaa~~~

No comments:

Post a Comment

Suka x blog Jiddan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...