Monday, August 17, 2009

2nd day make me sick..

Syukur ke hadrat Illahi..aku masih sihat n dpt menyedut o2 agi..huhuhu..Alhamdulillah...ase malas sgt nak bangun..memandangkan keje kat wad memang meletihkan..huhu...Nak mandi pom x besh huhuhu...sejuk?? x...ayat slow...Musim H1N1..so everyday b4 gi keje dah kene pakai mask...lemas..bahaya tol... lemas kat darat..huhu..

Jam 8.oopg aku masuk wad cempaka..kerja2 dah menanti hehehe..pg nih aku keseorgn..elly & dayah hantar pt 4 CT Scan..so termangu2 aku keseorgn..huhuhu...terpaksalah aku menyibukkan diri..aku dpt arahan untuk buka wound pt IVDU..huhu..takut aku...dahla dia tuh suke ngarah org..i don't like...pagi2 agi dah nak tgkg2 org..igt aku nak buka sgt ke wound dia..huhu..byk pus yg kuar..menyebbkan aku terpksa menahan nafasku...huhuhu...ada ke patut ye nak marah aku sal nak buang crepe bandage yg da drainage..huhu..menguji kesabaran tol...

Makin tgh hari makin bertambah lop keje...ramai pt yg nak dihantar ke makmal x-ray..huhuhu...dahla katil wad tu semua berat2...perut aku lak tengah rancak menyanyi minta diisi...namun keje aku masih belum selesai...huhuhuhu~~ En.Hazlim & En.Hairi bagi aku the killer question..hentam student sorg..2 vs 1..mane leh..ternganga2 aku nak menjawab soklan dorag..& secara percuma aku dapat 'xsigment' ...huhu..esok kene present...ya Allah...malasnya aku nak belek note...namun, xkan aku nak menyerah kalah..walau apapun aku kene jawab soklan dorg..sok aku kene present..huhu...nice day to waitng for...

Jam 8.oo malam aku menyibukkan diri dgn mencari note sem2 lepas..dgn mata yg mengantuk..kla kawan aku nak sambung keje..huhuhu..daaaa...

No comments:

Post a Comment

Suka x blog Jiddan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...