Monday, February 21, 2011

Keluarga Tersayang....


Bismillahirrahmanirrahim...
Alhamdulillah..syukur je hadrat Allah s.w.t.. kerana jari jemari ini masih bisa berlari di atas lekuknya papan keyboard...
uhn ari nih...aku nk citer sal family..huhu..setelah sekian lame aku berblogging x pernah lagi memperkenalkan Jiddan's Family..Awesome! Jap ea nak cari pic family huhu...


dari kiri::: adik laki aku (Hanif)...adik pompuan aku yg cumeL ( Syuhada)
Yang duduk::: ummi...abah...& Adik bungsuku...(Azizi)..
::Taraaa!!! oNe HappY FamiLy::

Aku cayang bangat same family aku...wah2xxx! memang x dapat dinafikan..huhu...Hanya Allah saje yg tahu..
Pic nih kiteorang amek raye tahun lepas..huhu..sedey..
nape?? sebab raye pertama aku kene keje..
pic nih snap by LimHof Photographer...
Raya Keempat...
( Lupe la tarikh..huhu...kena belek diari...)


Pergh!! Penat posing !huhu! 40 minit depan kamera! huhuhu!
tersengih..cam kerang busuk hehe! p kiteorg wangi..
heheh
Moga Allah merahmati kami sekeluarga...

Coretan by::: Doc Sirrul Ain....

No comments:

Post a Comment

Suka x blog Jiddan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...