Friday, February 12, 2010

Akukah Yang Salah??

Kadang-kadang..
Aku terfikir...
Tanpa aku melakukan sesuatu..
aku boleh melukakan hati seorang insan..
Aku terkesima...
Aku buntu...
Aku tewas...
Apakah tanpa aku meluahkan..
mereka bisa mengetahui hatiku berbicara...
Ya Allah...
Bantulah aku...
Redhailah aku...
Jangan kau biarkan aku berputus asa dengan ujian-Mu...
Aku termenung lagi...
Adakah aku yang bersalah?
Insan disampingku..
diam seribu bahasa..
Menjauhkan diri...
Meninggalkan aku dengan seribu pertanyaan..
Aku terkapai-kapai lemas dalam revolusi ini...........
Ya Allah...
Berikanlah aku pentunjukmu..
Tuntunlah aku di jalan yang lurus...
Bentulah aku merungkai segala permasalahan.......
Amin......


No comments:

Post a Comment

Suka x blog Jiddan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...